Thursday, April 03, 2008

製作遊戲很難的嗎?

經常都會有人問,製作遊戲難嗎?製作遊戲引擎難嗎?製作格鬥遊戲難嗎?製作 2D 射擊遊戲難嗎?...... 等等,但是,究竟製作遊戲是不是很難?老套的說,答案確實因人而異,但是我今天看到以下的一個遊戲,我可以很明確的說:「要做這樣的一個遊戲,不難!」。( 建議到以下連結,看看遊戲的片段 )

http://www.nombz.com/media.html

那麼,製作一個遊戲真的很難嗎?我雖然說「不難」,但現實卻不是如此,因為不是每個人的想法都和我一樣簡單。

2 comments:

Anonymous said...

隻Game.......
好悶.............

But 我覺得Zombie + Humor 絕對係一個好的game idea!

Ngan Lo ( 顏佬 ) said...

我同意個 combination 係 ok, 但係隻 game 就真係... XD

一間遊戲公司, 係要有 profile, 但係我唔覺得呢隻 game 係一個好例子... 不過咁, 下話晒都叫做有出過 game, 死未...